Zniżki oferowane są przez sklepy internetowe, jak i stacjonarne. Dzięki nim możemy zaoszczędzić pieniądze, obniżając cenę interesującego nas produktu. Korzystanie z upustów jest oczywiście całkowicie darmowe. Jedynie należy zapoznać się z informacjami dotyczącymi danego rabatu.
Jak zdobyć kod rabatowy?
Najprostszym rozwiązaniem jest znajdywanie kodów przez internet. Jeżeli interesuje Cię zakup danego produktu, warto zawsze przed kupnem poszukać dostępnych możliwości rabatowych. W internecie działa wiele stron z kuponami. Często również sami użytkownicy dzielą się swoimi kuponami. Poza tym możesz znaleźć potwierdzenie, czy kod rzeczywiście zadziała.
Sklepy oferują usługi newsletterów, mają swoje fanpage – prowadzą konta na Facebooku, Instagramie oraz innych portalach, na których udostępniają kody rabatowe. Wirtualne zniżki dominują na rynku, nie mniej jednak znajdziemy również bony papierowe. Zdarza się, że są rozdawane w formie ulotki, bądź możemy je otrzymać od sprzedawcy, jako prezent na następne zakupy.
Co możesz zyskać korzystając z takiej formy promocji?
Wykorzystując kupon, zapłacisz mniej za dany produkt. W zależności od wybranej promocji oferowane są różne kody rabatowe:
-
zniżka procentowa – cena pomniejszana jest o dany procent,
-
zniżka na daną kwotę – przykładowo 25 zł mniej od ceny produktu,
-
gratis – dodatkowy produkt do zamówienia,
-
darmowa wysyłka – w przypadku zakupów online, e-sklep oferuje darmową przesyłkę kurierem, czy pocztą.
Warto zwrócić uwagę na ograniczenia dotyczące danej promocji. Przykładowo, zniżka 30 zł może dotyczyć tylko produktów, bądź wartości zamówienia powyżej 100 zł. Na pewno nic nie stracisz na korzystaniu z promocji. Dlatego zawsze warto wykorzystać szansę na obniżenie rachunku. Szczególnie w okresie świątecznym, sklepy próbują zachęcić klientów do zakupów, a dla Ciebie to szansa na obniżenie wydatków świątecznych.
Co zyskuje sklep dzięki kodom rabatowym?
Korzystanie ze zniżek to nie tylko świetna oferta dla Ciebie. Nie szukaj haczyków w tym rozwiązaniu. Sklepy również na tym zyskują. Jest to akcja marketingowa, promocyjna. Budują również w ten sposób bazę potencjalnych klientów. Czasami, aby otrzymać kod promocyjny, należy podać swoje dane, nie tylko e-mail.
W ten sposób sklepy mogą też pozbyć się danej grupy produktów, aby zrobić miejsce magazynowe na nowe kolekcje. Dodatkowo na zniżkach zarabiają również partnerzy sklepów. Dedykowane strony internetowe, na których znajdziemy właśnie wyłącznie rabaty, zarabiają na programach partnerskich, afilacyjnych. Wówczas pośrednik otrzymuje część zysku.